اعلام رای پرونده هواپیمای اوکراینی تا پایان فروردین-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

اعلام رای پرونده هواپیمای اوکراینی تا پایان فروردین

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از صدور حکم رای پرونده هواپیمای اوکراینی خبر داد و گفت: این رای تا پایان فروردین اعلام می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 March 29
کد خبر: ۱۷۷۸۰۴

به گزارش راهبرد معاصر حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پورخاقان در حاشیه حضور در مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در خصوص معتبر بودن برگ سبز خودرو اظهار کرد: برگ سبز، سند است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در خصوص گزارشات پلیس راهور پیرامون ناایمن بودن برخی از خودروهای داخلی اظهار کرد: در خصوص ایمنی خودروها وظیفه داریم موضوع را منتقل کنیم و در نشست سران قوا نیز مطرح می‌شود.

وی بیان کرد: سازمان بازرسی و دادستانی کل کشور اعمال قانون و نظارت خود را دارند و داشتند.

پورخاقان اظهار کرد: خودروسازها مکلفند رعایت ایمنی را داشته باشند؛ اما هنوز در این زمینه به نقطه مطلوب نرسیدیم و فاصله داریم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم پیرامون آخرین وضعیت پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: رای صادر شده و با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی هستیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا رای این پرونده تا آخر فروردین اعلام می‌شود یا خیر گفت :رای این پرونده زودتر از پایان فروردین اعلام و ابلاغ خواهد شد./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار